torsdag 8 april 2010

ont i munen

Japp tand nr 1 är borta, kunde ha tagit 2 men då fegade jag ur. Nej paniken fullkomligt bubblade i magen. Vill inte mer! Jag hoppade snabbt ur stolen. Nej men det var inte meningen, sätt dig ner! Jaha, stränga order, inte rymma....
Erik satt som dörrvakt så det var bara att sätta sig ner igen. Suck, och en ny tid fick jag också... jaha... nr 2 då...
Men jag måste erkänna att jag mår oförskämt bra, fan till o med lättare än att föda barn. Men jag mådde ju oförskämt bra då med. Eller jag hade ju räknat med det värsta och då kan det ju bara bli bättre ;) Nej inte värsta, vi överlevde i min målbild, men snyggt var det inte kan jag lova. Tack lilla E som kom på två krystvärkar och utan stygn, fan nåt ska man ju va bra på ;)

Ja ja vad gör man nu då en torsdagskväll? Vi har nämligen ingen tv... eller jo men bara fem kanaler... det blev lite tokigt hos com hem... totalt misslyckat! Så nu har vi ingen tv, ingen telefoni och jag vet inte om jag har märkt att bredbandet ska vara snabbare.... hmmm. ja ja jag sänkte mina månadskostnader med 100 kr iallafall det är väl 1200 om året. på 10 år är det 12000... jag övar mitt ekonomiska tänk. Nångång så blir jag också sparsam! Idag handlade jag dubbelt så många strumpor mot vad jag behövde för att det stod ta två betala för 1, men jag sparade ju lite... nej inte alls, jag skulle handla till lilla e men stora e och storasyster fick också nytt... och jag iochförsig... Men strumpor går alltid åt!
nu ska jag medla i mellanöster, over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar